Řešíte problematiku ISO? Nebo zkrátka jenom potřebujete nějak systémově hlídat a řídit kvalitu? Máme pro Vás řešení QMS HELIOS Orange. Jedná se o samostatný modul řešící všechny klíčové oblasti řízení kvality. Jednoduchý nástroj pro řízení jakosti nejen ve výrobní firmě.
Kvalita je dnes bezesporu fenoménem, na který musí klást důraz každá firma, která chce u svých zákazníků uspět.
Kvalitu a její sledování řeší všechny společnosti, a to nejen výrobní, u kterých to již dávno platí dvojnásobně. Proto i podnikový informační systém, který má být pro výrobní firmu skutečným přínosem, by měl obsahovat řízení kvality. Tento trend následují i tvůrci systému HELIOS Orange, v jejichž dílně nyní vzniklo nové řešení, HELIOS Quality Management System (QMS). Tato agenda pokrývá klíčové procesy související s řízením, měřením a plánováním činností organizace, vedoucí ke zlepšení výkonu společnosti. Hlavní přidanou hodnotou je komplexnost a plná integrace v systému, která zajistí efektivní a jednoduchou práci v klíčových procesech.
QMS obsahuje sedm agend
Agenda Reklamace umožňuje evidovat veškerý proces řešení tzv. pasivní reklamace (reklamace uplatněné odběratelem vůči naší organizaci), tzv. aktivní reklamace (reklamace uplatněné naší organizací vůči dodavateli). Všechny klíčové záznamy související s danou reklamací jsou snadno dosažitelné z jednoho místa.
Pracujete-li se zařízeními, pak využijete agendu Údržba strojů a zařízení. Zde můžete přehledně řešit na jednom místě různé potřebné záležitosti. Viditelný plán revizí a plánování údržeb zajistí, že budou všechny údržby zajištěny včas. Máte tak možnost zpětného zjištění, který pracovník a kdy údržbu prováděl a samozřejmě i např. jaké náhradní díly potřeboval (plán spotřeby materiálu lze připravit i dopředně).
V rámci agendy Správa měřidel lze evidovat a plánovat péči o měřidla (kalibraci, kontrolu, atd.). Mnoho podniků tuto problematiku řeší samostatnou neprovázanou papírovou (xls) evidencí. Přichází tak o možnost pohodlného plánování práce s měřidly. V této agendě lze spravovat i další podnikové přípravky, pomůcky apod.
Tato agenda zajišťuje evidenci a přehledy týkající se jednotlivých dodavatelů a odběratelů. Umožňuje vést přehled informací, které lze automatizovaně vyhodnotit z IS (platební morálka, dodržování termínů dodání, ...) a informací, jež závisí na pocitu jednotlivých uživatelů (příjemné jednání, ochota, ...).
Řešení nabídek a poptávek je každodenní náplní práce všech obchodníků. Naše řízení tohoto procesu umožňuje uživateli přehledně kdykoli zjistit stav a především rychle vyhodnotit nejlepší možnou variantu. Bude existovat jednotná evidence, kterou lze následně vyhodnocovat včetně stanovení (a ověřování) doporučených partnerů.
V této části nabízíme možnost přiřazování nejen jednotlivých stavů konkrétním dokumentům, ale i zajištění jejich verzování. Komentáře schvalovacího procesu se ukládají a lze do nich zpětně nahlédnout. Agenda napomůže zpracování řízené ISO dokumentace, účetních směrnic, metodických pokynů a návodů.
Do evidence této agendy jsou zahrnuty audity interní, audity externí (zákaznické, dodavatelské, certifikační) a interní neshody (neshody vzniklé uvnitř organizace). Budete mít tak možnost sledovat informace o všech plánovaných i realizovaných auditech a návazných úkolech/opatřeních z těchto auditů.
Neváhejte nás kontaktovat pokud chcete o QMS HELIOS Orange získat další informace
NahoruTelefon: | +420 387 002 511 |
Fax: | +420 387 413 035 |
Obchod: | obchod@kostax.cz |
Servis: | servis@kostax.cz |
Vedení: | vedeni@kostax.cz |
Pondělí | 8:00 - 16:30 |
Úterý | 8:00 - 16:30 |
Středa | 8:00 - 16:30 |
Čtvrtek | 8:00 - 16:30 |
Pátek | 8:00 - 16:30 |
Sobota, neděle | zavřeno |